LouiseRebeccas

Alla inlägg under maj 2010

Av Louise - 27 maj 2010 20:22

  

ME!



Hej min underbara läsare, om jag har ngra sådana? :P

ialf förlåt för en SUPER DÅLIG uppdatering, men jag pallar verkligen inte sitta vid datan, eftersom jag har glömt bort både den ena och den andra läxan/provet som vi ska ha... hihi ^^ Men hade tänkt att börja kika på franska provet tills på tisdag... :D


ialf idag så var det No(''prov'')läxförhör. gick nog bra, kännde mig skit nöjd efteråt! (:
på hemkunskapen lagade vi thailändskt, lite annorlund eller vad? ganska gott ialf, beror kanske på kockwen (A) ^^ ni förstår vad jag menar :P
ledsen för att uppdateringen från bornholm inte har kommit, men har inga bilder... ännu. :'D även lite svårt i helgen också eftersom att jag ska ut i naturen! :D
HA DET BÄST!
puss på er
Louise
Av Louise - 23 maj 2010 22:24

hemma från bornholm, och min moppe är tvättad! :D (Y)


uppdatering från resan imorron, gött, sov sött puss! // LOuise

Av Louise - 20 maj 2010 22:09

klockan är typ 10, jaja ialf ska upp halv fem imorgon så får skynda mig bort till min säng.. :D I morgon till söndag blir det Bornholm för hela slanten, med det ''lilla'' sällskapet. :D hoppas på några bilder, ska smyga med mig kameran.

ha det bäst! puss // Louise

  




Av Louise - 18 maj 2010 21:18

Heej! saknat er! :)

sitter här med ett ljus tänt? haha, lugnande eller vad? :)  mycket!

Har mycket prov och läxor denna vecka, suger FETT! :D  men så är det väl för alla..? haha  men ni får en bild ialf! :D

  

brillorna! <33

ha det gött! Super stor kram! // Louise


ps, sakna min soulmate MEST! (L)

Av Louise - 16 maj 2010 00:40

Sitter här och lyssnar på:  David Guetta – Distortion .

Snart är det väl nattinatt, efter en mycket härlig dag. Även om det har varit dimma sen 3. . . hihi ^^ Kollade även på danskompaniets dansshow, Riktigt bra jobbat! :D

Nej nu ska jag dra mig, kram.

Louise

Av Louise - 16 maj 2010 00:00

Hej på er! En snabb uppdatering från Fredagen! I bilder, så klart! ;D och lite text... ^^


Jag, cecilia och Anton åkte till malmö, på mornen såklart. När vi är på väg till kr-stad, säger dom att vi måste ta buss till hässleholm.. Så vi åkte en NÅGOT fullpackad buss dit. (: sen tåget till Malmö, där vi gav plats till en barn familj. * Hero of the day* :D. När vi väl var framme letade vi efter ett matställe i en halvtimme... Lyckat. haha, men till slut blev det MAX och Macho nacho... :D sen flöt allt på och vi var hemma vid sex tiden, ngr kronor fattigare, ah just det, skolan betalar! :D

  1.     2. 3.    

4. 


1. Mina nya solbrillor! -  t.i.g.e.r

2. Boyfriend jeans - H&M

3. Borfriend jeans - H&M

   Basic vit - H&M

    Foundation brush + de andra sakerna - Lindex

4. Bild jag tog på Malmö stationen, tack tjejen på bilden. :) <3


pusss

Av Louise - 13 maj 2010 21:05

  

Vad jag gör just nu? Känner mig en himmla massa omotiverad till att fortsätta blogga, men så är det väl? ialla fall, jag måste sätta igång med plugget!  skulle ju gjort det idag... Men dagen blev i stället på gymmet, ensam & hemma. Mamman min är i N.Y :) <3 trevligt! Får ta tag i läxorna nu, eftersom att det bär av till Malmö i morron med lite kompisar.


puss&kram // från en lite förmycket neråt louise.'

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps! till er som läser :D!  Jag vet att man inte ska verka depremerad när man bloggar, men idag blev det så ! Hoppas det blir förbi sett denna gång, så ska det bli bra igen!

pusss!

Av Louise - 12 maj 2010 20:06

Mitt glada humör håller i sig och just nu sitter jag och ler över lite komplimanger jag nyss fick! det värmer. :)

Dagens innehåll: 

Lite försenade åkte jag och cecilia till frida. då var den 08.10;O Sen körde vi i ÖSregnet till stan & slottet. Smått blöta när vi kom dit ja... Ialla fall så hade vi ngn slags ''dag'' igen, och min klass börja på ungdomsmottagningen. Föll nästan i sömn där inne. :D Sen eftersom att det regnade blev det andra stället inställt (Y) jag och Julia åt på kristinas, mums! en väl spenderad timme. Efter ett annat ställe till sluta vi, klockan var 13.15 typ när jag kom hem? :D gutt! men glömde nycklarna... Typiskt!  (:

Trycker in lite engelska här!

Today I had some sort of theme day at school, exp. at youthreception(?).

I also end school early today, beacuse it raind like HELL!

Nu har jag suttit alldeles för mycket vid datan, så ska dra mig till en annan av människornas bästa uppfinningar, TV.n hihi :) True blood ikvl ju!   

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Todays pic! armbandet=en 14års present & munk/m&m'sen köpte jag av en tjej på bdb! coolt tycker jag! :D  

Har två frågor :D!

1. Tycker ni om headern?

2. Vill ni ha mindre om vad jag har gjort och lite mer funderingar och tips istl?

kram på er! // Louise

Presentation


Jag heter Louise, oh ja allt finns här , nästan. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards