LouiseRebeccas

Alla inlägg under juni 2010

Av Louise - 13 juni 2010 22:17

Test perioden är över och nu blir det BLOGGSPOT! :D

http://louisestankar.blogspot.com/

ses ya på nya bloggen! :D

       

Louise.

Av Louise - 12 juni 2010 23:17

Just nu skulle jag velat va på rocken, men sådant är livet.


Ja iallfulla fall , så har jag varit hos Julis idag, bakat dammsugare. *hiost* :D

sen ble det rocken med Hille ;) mkt trevligt!

och nu på kvällen har jag, cecilia och Amandis som har varit på besök kollat på musik grejer (Y)

lalala, nu ska jag lyssna på Oskar Linnros! såg honom på tv nyss ;o haha ses!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

Av Louise - 10 juni 2010 18:15

heej igen. snacka om att det var länge sedan ;)

hoppas ni är kvar, kram på er :P


bilder från nyss typ ;)

  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja det var de. skulle bara säga att jagochdatan inte passar så bra ihop just nu ;)

sweden ROCK by the way! yey :D

vi ses.

Louise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Louise, oh ja allt finns här , nästan. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards