LouiseRebeccas

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Lång helg! :D

Av Louise - 12 maj 2010 20:06

Mitt glada humör håller i sig och just nu sitter jag och ler över lite komplimanger jag nyss fick! det värmer. :)

Dagens innehåll: 

Lite försenade åkte jag och cecilia till frida. då var den 08.10;O Sen körde vi i ÖSregnet till stan & slottet. Smått blöta när vi kom dit ja... Ialla fall så hade vi ngn slags ''dag'' igen, och min klass börja på ungdomsmottagningen. Föll nästan i sömn där inne. :D Sen eftersom att det regnade blev det andra stället inställt (Y) jag och Julia åt på kristinas, mums! en väl spenderad timme. Efter ett annat ställe till sluta vi, klockan var 13.15 typ när jag kom hem? :D gutt! men glömde nycklarna... Typiskt!  (:

Trycker in lite engelska här!

Today I had some sort of theme day at school, exp. at youthreception(?).

I also end school early today, beacuse it raind like HELL!

Nu har jag suttit alldeles för mycket vid datan, så ska dra mig till en annan av människornas bästa uppfinningar, TV.n hihi :) True blood ikvl ju!   

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Todays pic! armbandet=en 14års present & munk/m&m'sen köpte jag av en tjej på bdb! coolt tycker jag! :D  

Har två frågor :D!

1. Tycker ni om headern?

2. Vill ni ha mindre om vad jag har gjort och lite mer funderingar och tips istl?

kram på er! // Louise

 
 
Ingen bild

Bea

14 maj 2010 14:25

jag tycker din header är mega fin :D (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 juni 2010 22:17

Test perioden är över och nu blir det BLOGGSPOT! :D http://louisestankar.blogspot.com/ ses ya på nya bloggen! :D         Louise. ...

Av Louise - 12 juni 2010 23:17


Just nu skulle jag velat va på rocken, men sådant är livet.   Ja iallfulla fall , så har jag varit hos Julis idag, bakat dammsugare. *hiost* :D sen ble det rocken med Hille ;) mkt trevligt! och nu på kvällen har jag, cecilia och Amandis som h...

Av Louise - 10 juni 2010 18:15

heej igen. snacka om att det var länge sedan ;) hoppas ni är kvar, kram på er :P   bilder från nyss typ ;)    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja det...

Av Louise - 27 maj 2010 20:22


   ME!     Hej min underbara läsare, om jag har ngra sådana? :P ialf förlåt för en SUPER DÅLIG uppdatering, men jag pallar verkligen inte sitta vid datan, eftersom jag har glömt bort både den ena och den andra läxan/provet som vi ska ha... ...

Av Louise - 23 maj 2010 22:24

hemma från bornholm, och min moppe är tvättad! :D (Y)   uppdatering från resan imorron, gött, sov sött puss! // LOuise ...

Presentation


Jag heter Louise, oh ja allt finns här , nästan. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards