LouiseRebeccas

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

High light.

Av Louise - 13 maj 2010 21:05

  

Vad jag gör just nu? Känner mig en himmla massa omotiverad till att fortsätta blogga, men så är det väl? ialla fall, jag måste sätta igång med plugget!  skulle ju gjort det idag... Men dagen blev i stället på gymmet, ensam & hemma. Mamman min är i N.Y :) <3 trevligt! Får ta tag i läxorna nu, eftersom att det bär av till Malmö i morron med lite kompisar.


puss&kram // från en lite förmycket neråt louise.'

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps! till er som läser :D!  Jag vet att man inte ska verka depremerad när man bloggar, men idag blev det så ! Hoppas det blir förbi sett denna gång, så ska det bli bra igen!

pusss!

 
 
Bella

Bella

13 maj 2010 21:27

Ensam hemma är jag också ;))
hehhe

http://bellaljungberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 juni 2010 22:17

Test perioden är över och nu blir det BLOGGSPOT! :D http://louisestankar.blogspot.com/ ses ya på nya bloggen! :D         Louise. ...

Av Louise - 12 juni 2010 23:17


Just nu skulle jag velat va på rocken, men sådant är livet.   Ja iallfulla fall , så har jag varit hos Julis idag, bakat dammsugare. *hiost* :D sen ble det rocken med Hille ;) mkt trevligt! och nu på kvällen har jag, cecilia och Amandis som h...

Av Louise - 10 juni 2010 18:15

heej igen. snacka om att det var länge sedan ;) hoppas ni är kvar, kram på er :P   bilder från nyss typ ;)    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja det...

Av Louise - 27 maj 2010 20:22


   ME!     Hej min underbara läsare, om jag har ngra sådana? :P ialf förlåt för en SUPER DÅLIG uppdatering, men jag pallar verkligen inte sitta vid datan, eftersom jag har glömt bort både den ena och den andra läxan/provet som vi ska ha... ...

Av Louise - 23 maj 2010 22:24

hemma från bornholm, och min moppe är tvättad! :D (Y)   uppdatering från resan imorron, gött, sov sött puss! // LOuise ...

Presentation


Jag heter Louise, oh ja allt finns här , nästan. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards