LouiseRebeccas

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

De ä fint vääder

Av Louise - 10 maj 2010 19:04

Sitter på mitt ruuuum, och det är GRYmt fint väder ute!   


jag


tycker inte om den här rosa bakgrunden... Skulle vilja ha vit.  aja, för se om jag kan fixa det ;P  


Kom nyss hem från orkesterövningen, bra blås idag, för mig ialf(: Snart Bornholm! kommer äga fett! :D korsar mina fingrar för bra väder, (;

Idag var jag och en del av klassen(XD) ute på Sillnäs, och hade en heldags lektion i no, wiee. Inte så givande dock, men det blev fint väder mot slutet, och en underbar tur hem igen ! :D Längtar dock inte tills nästa år, jävla koblajor... ^.¨^

Morgon dagen består av ännu mera utomhus aktiviteter, orgentering...*HOsT* 

Men det görs med Frida så det blir nog tipptoppp, ska jag se,.

NU ska jag ringa farmor lilla, och ser hur det mås med henne idag!

Tjooo .

 
 
Natta

Natta

10 maj 2010 19:46

Tack för din kommentar i min blogg. Du undrade hur stor ålderskillnaden var. Den är på 20 år. Och ska jag vara ärlig har varken han eller jag tänkt att det skulle gå så här långt mellan oss. Men vi vekligen älskar varandra. Försökt flera gånger att bara glömma och gå vidare men varken jag eller han kan göra det utan varann. Vi vet båda vad vi vill. Om du läst fler av mina inlägg i min blogg så har har du märkt hur mycket vi betyder för varann.

Mvh// Natta

Ps. Du har en fin blogg.

http://nightispoemsbaby.bloggplatsen.se

 
Natta

Natta

11 maj 2010 19:17

Dina ord på min blogg värmde mig. Tack // Natta

http://nightispoemsbaby.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

11 maj 2010 19:34

Du är underbar min ängel!!
:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 13 juni 2010 22:17

Test perioden är över och nu blir det BLOGGSPOT! :D http://louisestankar.blogspot.com/ ses ya på nya bloggen! :D         Louise. ...

Av Louise - 12 juni 2010 23:17


Just nu skulle jag velat va på rocken, men sådant är livet.   Ja iallfulla fall , så har jag varit hos Julis idag, bakat dammsugare. *hiost* :D sen ble det rocken med Hille ;) mkt trevligt! och nu på kvällen har jag, cecilia och Amandis som h...

Av Louise - 10 juni 2010 18:15

heej igen. snacka om att det var länge sedan ;) hoppas ni är kvar, kram på er :P   bilder från nyss typ ;)    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja det...

Av Louise - 27 maj 2010 20:22


   ME!     Hej min underbara läsare, om jag har ngra sådana? :P ialf förlåt för en SUPER DÅLIG uppdatering, men jag pallar verkligen inte sitta vid datan, eftersom jag har glömt bort både den ena och den andra läxan/provet som vi ska ha... ...

Av Louise - 23 maj 2010 22:24

hemma från bornholm, och min moppe är tvättad! :D (Y)   uppdatering från resan imorron, gött, sov sött puss! // LOuise ...

Presentation


Jag heter Louise, oh ja allt finns här , nästan. (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards